آزمون ارتباطات

این وبلاگ در نظر دارد مبانی ارتباطات جمعی کنکور کارشناسی ارشد را نکته به نکته آموزش دهد

آزمون ارتباطات

این وبلاگ در نظر دارد مبانی ارتباطات جمعی کنکور کارشناسی ارشد را نکته به نکته آموزش دهد

پرسش در مورد آزمون ارشد

پاسخ به خوانندگان

با سلام به شما دوست عزیزی که گفته اید چرا جواب کامنت ها را نمی دهم.

1-     چون جواب برخی سوالات به نحوی در وبلاگ آمده است لذا نخواستم که آنها را تکرار کنم.مثل همین مساله گرایشها که شما عنوان کردید.البته یکی از دلایل انتقال دادن وبلاگم از پرشین به اسکای این بود که فهرست مطالب در اسکای بلاگ را می توان در قسمت پایین آورد و خواننده راحت می تواند موضوع مورد نظرش را پیدا کند.

2-     برای تهیه برخی کتابهای منبع یک سری به دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی بزنید.من بیشتر کتابها را از آنجا تهیه کردم.

3-     اگر فرصت خواندن همه کتابهای منبع را ندارید ، حتما جزوه های سنجش تکمیلی را تهیه کنید.البته چون رشته شما مرتبط نیست برای داشتن پیش زمینه حتما باید کتابهای اصلی را بخوانید.

4-     راستی من در رشته ارتباطات تحصیل نکرده ام.اما خبرنگار هستم و علاقمند به این رشته.

5-     اگر ساکن تهران هستید بد نیست در کلاسهای آمادگی ارشد ثبت نام کنید.مزیتی که ما شهرستانی ها از آن برخوردار نیستیم.

6-     لیست منابع بلند بالایی که می گویید زیاد هم بلند نیست و همه این کتابها با توجه به حجم شان بیش از یک قفسه جا نمی گیرد.بماند که مطالبشان شیرین و قابل فهم است و با یک دور خواندن اطلاعات شما از این رو به آن رو می شود.

7-     برای جا افتادن خیلی از مباحث و سر در آوردن از رشته ارتباطات و ... بد نیست مروری بر وبلاگ دات (دکتر یونس شکر خواه ) داشته باشید.

8-     تا می توانید انگلیسی چه عمومی و چه تخصصی بخوانید.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
leyli rahmani سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام خیلی ممنون از مطالب مفیدتون :)
من کتاب حجیم مبانی ارتباط از ماهان رو مطالعه میکنم و دیدم که نهایتا پنجاه درصد سوالات هرسال رو شاید تشکیل بدن
نظرتون چیه؟
به نظرتون بهتر نیست به جای وقتی که برای مبانی میذارم زیان عمومی و تخصصی بخونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد