آزمون ارتباطات

این وبلاگ در نظر دارد مبانی ارتباطات جمعی کنکور کارشناسی ارشد را نکته به نکته آموزش دهد

آزمون ارتباطات

این وبلاگ در نظر دارد مبانی ارتباطات جمعی کنکور کارشناسی ارشد را نکته به نکته آموزش دهد

سهمیه پذیرش در رشته ارتباطات ۸۵

سلام به همگی

بشنوید از سهمیه های امسال (۱۳۸۵)کارشناسی ارشد رشته ارتباطات:

گرایش علوم ارتباطات اجتماعی :

دانشگاه تهران (روزانه )    ۶ نفر

دانشگاه تهران (شبانه )    ۶ نفر

دانشگاه علامه طباطبایی (روزانه)   ۱۰ نفر

دانشگاه علامه طباطبایی (شبانه)   ۱۰ نفر

دانشکده صدا و سیما          ۱۲ نفر مرد و ۳ نفر زن

گرایش مدیریت رسانه :

دانشکده صدا و سیما          ۱۲ نفر مرد و ۳ نفر زن

گرایش مطالعات فرهنگی و رسانه :

دانشگاه تهران (روزانه )     ۶ نفر

دانشگاه تهران (شبانه )     ۶ نفر

جمع : ۷۴ نفر

نظرات 2 + ارسال نظر
شمس شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
شما جواب سوال منو که تو وب لاگ قبلی در پرشین بلاگ نوشتم ندادید چرا ؟
دوم اینکه یک نکته ای هست فکر کنم بتونم از شما در این زمینه کمک بگیرم....چون مدت مدیدی هست دنبال یه نفر می گشتم که در رشته علوم ارتباطات درس خونده باشم تا بتونم ازش چند تا سوال بپرسم که در نزدیکانمان کسی رو پیدا نکردم که در این زمینه تخصص داشته باشه..بهر جهت بخشی از مسئولیت رسانه وب لاگ بالاتر بردن سطح معلومات ادمها هست که هیچ صنم و نسبت و نسبی با هم ندارند و هر یک در یک سوی گیتی نشسته اند.مانطور که قبلادر کامنت وب لاگ قبلی عرض کردم فارغالتحصیل رشته فنی مهندسی هستم اما مدتی هست که به رشته علوم ارتباطات علی الخصوص روزنامه نگاری علاقه مند شدم و این انگیزه ایجاد شده است تا برای مقطع کارشناسی ارشد در این زمینه تلاشم رو بکنم...اول یک سوال چرا این کتب رشته علوم ارتباطات اینقدر نایاب هست مثل کتاب *وسایل ارتباط جمعی، تالیف دکتر معتمد نژاد، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی . تمام انقلاب رو گشتم پیدا نشد. جزوه های درسی هم که قابل دسترسی نیستند!؟.در ضمن یک پرسش دیگر اینکه با مراجعه به وبسایت علوم ارتباطات لیست کاملی از کتب رو معرفی کردند به عنوان مراجع درسی ....لیستی که فکر می کنم نیاز به یک کتابخانه برای نگه داری کتب دارد شما اگر سر فصلهای اصلی رو در وبلاگ معرفی کنید فکر می کنم کمک بزرگی کرده اید ....جزوه های درسی مرتبط رو می شه از دانشگاهی مثل علامه تهیه کرد یا اینکه منوط به حضور فیزیکی و نت برداری از دروس هست؟با تشکر شمس
البته امیدوارم این دفه یه نظری به کامنتها هم داشته باشید..و جواب پرسشها رو در همین جا بدهید من خودم مرور خواهم کرد

زینب شریفی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام
ژاسخ شما را در وبلاگ دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد